Cégünkről

Kliens üzemeltetés

Felhasználói eszközök kezelése és karbantartása | Eszközök hatékony működésének biztosítása

Kliens eszközök karbantartása és felügyelete

A kliens üzemeltetés egyik legfontosabb része az eszközök folyamatos karbantartása és felügyelete. Szakértőink biztosítják, hogy a vállalkozás összes munkaállomása és egyéb kliens eszköze naprakész legyen, megfelelően működjön és mindig készen álljon a felhasználók igényeinek kielégítésére. Ez magában foglalja:

Hardveres karbantartás

Hardveres karbantartás

A számítógépek, laptopok és más eszközök rendszeres ellenőrzését, szükség esetén az alkatrészek cseréjét, és a teljesítmény monitorozását. Szakértőink gyorsan elhárítják a felmerülő hardveres problémákat annak érdekében, hogy az eszközök mindig elérhetők legyenek a felhasználók számára.

Szoftverfrissítések és javítások telepítése

Szoftverfrissítések és javítások telepítése

A munkaállomásokon és más kliens eszközökön futó szoftverek rendszeres frissítése elengedhetetlen a stabil és biztonságos működéshez. A Digitop gondoskodik arról, hogy minden eszköz a legfrissebb szoftververziókat használja, és elvégzi a szükséges javításokat, ha problémák merülnek fel.

Hardveres karbantartás, Szoftverfrissítések és javítások telepítése

Biztonságos és stabil működés

A kliens eszközök üzemeltetésének fő feladata a biztonságos és stabil működés biztosítása. A Digitop szakemberei felelősek azért, hogy a munkaállomások védve legyenek a külső fenyegetésekkel szemben, és a rendszer stabilan működjön. 

Antivírus és tűzfal beállítások

Antivírus és tűzfal beállítások

A kliens eszközök biztonsága érdekében a telepítjük és konfiguráljuk az antivírus programokat és a helyi tűzfalakat. Ezek elősegítik, hogy az eszközök védettek legyenek a kártékony programokkal és támadásokkal szemben.

Hozzáférési szabályok és jogosultságkezelés

Hozzáférési szabályok és jogosultságkezelés

A felhasználók által hozzáférhető rendszerek és adatok megfelelő jogosultsági szintekkel történő korlátozása is a biztonság növelését szolgálja, ezért gondoskodunk arról, hogy minden felhasználó csak azokat az erőforrásokat érje el, amelyek szükségesek a munkájához. 

Távoli és helyszíni támogatás

A kliens üzemeltetés során nemcsak a folyamatos karbantartás és biztonság a fontos, hanem az is, hogy a felhasználók problémái gyorsan megoldódjanak.

Távoli segítségnyújtás

Távoli segítségnyújtás

Sok esetben a felhasználói problémák távolról is megoldhatók. A szakértőink távolról csatlakoznak a felhasználók eszközeihez, hogy gyorsan diagnosztizálják és megoldják a felmerülő problémákat.

Helyszíni beavatkozás

Helyszíni beavatkozás

Amennyiben a probléma nem oldható meg távolról, a helyszínen gyorsan beavatkozunk, így minimálisra csökkentve az üzletmenetben bekövetkező fennakadást. 

Távoli segítségnyújtás, Helyszíni beavatkozás

Felhasználói oktatás és támogatás

A felhasználók megfelelő oktatása szintén fontos része a kliens eszközök üzemeltetésének. A Digitop csapata külön megrendelhető extra szolgáltatásként kínálja a felhasználók oktatását a biztonságos eszközhasználatról, amely a vállalati kibervédelmi intézkedésekkel összhangban vehető igénybe. Ez a szolgáltatás különösen a következő területekre terjed ki:

Jelszókezelés legjobb gyakorlatai,

beleértve az erős, egyedi jelszavak létrehozását és használatát. 

Jelszókezelés legjobb gyakorlatai,

Biztonságos internethasználat,

amely a gyanús webhelyek, emailek és letöltések észrevételére fókuszál.

Biztonságos internethasználat,

Szoftverfrissítések és rendszeres biztonsági javítások szükségessége,

amely segít elkerülni a rendszer sebezhetőségét. 

Szoftverfrissítések és rendszeres biztonsági javítások szükségessége,

Kiberbiztonsági fenyegetések felismerése,

például az adathalász e-mailek és más rosszindulatú támadások elkerülésének módjai. 

Kiberbiztonsági fenyegetések felismerése,

Ez a szolgáltatás elősegíti, hogy a vállalkozás munkavállalói megfelelően tájékozottak legyenek az eszközök biztonságos használatáról, amely hozzájárul a vállalat informatikai rendszerének védelméhez. 

Miért fontos a kliens üzemeltetés? 

A kliens eszközök zökkenőmentes működése alapvető a vállalkozások mindennapi működése szempontjából. Ha egy munkaállomás meghibásodik, vagy egy nyomtató nem működik megfelelően, az jelentős fennakadásokat okozhat a munkafolyamatokban, csökkentve a hatékonyságot és a termelékenységet. A csapatunk gondoskodik arról, hogy a kliens eszközök mindig készen álljanak a felhasználók számára, biztonságosan és hatékonyan működjenek, ezzel minimalizálva az informatikai problémákból adódó leállásokat.

Referenciamunkák

Kérjen időpontot!

Ne habozzon, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Kocsis Péter

Kocsis Péter

Műszaki értékesítő, tervező

+36 70 425 5623
Türelem...
footer.jump_to_top